המכללה הישראלית לאנימציה חוגגת עשור של פעילות ותקיים במסגרת אייקון TLV כנס מקצועי בהשתתפות אנימטורים ואמני אפקטים מובילים, שעבדו על סרטים, סדרות ומשחקי מחשב כגון הלבוי, 300, ג'ון קרטר, השומרים, ונדטה, דאוס אקס, ברינק, ויפו, לוני טונז ועוד.
בשנים האחרונות אנו עדים לקפיצת דרך משמעותית בכל הקשור לעיצוב ואנימציית תלת-מימד. החל מגאד'טים ופיתוחים טכנולוגיים שיושבים בכף ידינו, ועד הקרנות תלת מימד באולמות איימקס ענקיים. אנימציה תלת-מימדית, הדמיות ריאליסטיות ואפקטים ויזואלים מוצאים את מקומם בקולנוע, בטלויזיה, במשחקי המחשב, בקונסולות, בסמארטפונים ובמציאות שסביבנו.
בכנס מקצועי ראשון מסוגו בישראל, אנו חושפים את שיטות העבודה של אנימטורים ואמני אפקטים ומציגים הדגמות חיות של תהליכים ודרכי עבודה, מלווים בהסברים מעמיקים ובטיפים מקצועיים. כמו כן נציג את הפיתוחים החדשים בתחום, וננסה לנחש מה צופן העתיד הקרוב והרחוק.
הכנס יועבר בשפה פשוטה ובאופן שמתאים הן לקהל הרחב והן לאנשי מקצוע. הוא מומלץ במיוחד ליוצרים, קולנוענים, מפתחי אפליקציות ומפתחי משחקים, וכן למי שמעוניין ללמוד את התחום ולעסוק בו. היום הראשון יניח את היסודות ויתן מבוא כללי, והיום השני יעמיק בטכניקות ותהליכי עבודה בפרוייקטים מורכבים.
מושב 1 – מבוא לעולמות האנימציה, התלת מימד והאפקטים המיוחדים. חלק א': הדגמה חיה של דרכי עבודה בתוכנת תלת מימד ומבוא לעולם האפקטים. מאת כפיר רם. חלק ב': פאנל יוצרים בהשתתפות דוד גידלי, עוזי מור, ירון ישינסקי וכפיר רם, שישוחחו על ההתפתחויות בתחומי האפקטים המיוחדים, ההדמיה התלת-מימדית, האנימציה והפוסט פרודקשן. מושב 2 – העתיד שמעבר לפינה: העתיד שמעבר לפינה – אוגמנטד ריאליטי והדפסה תלת-מימדית. פאנל יוצרים בהשתתפות מנשה מורובוסה, עוזי מור, ניר חרמוני, רועי זהר וכפיר רם, שישוחחו על פיתוחים עתידיים במשחקי מחשב, אוגמנטד ריאליטי, סריקה תלת-מימדית והדפסה תלת-מימדית. מושב 3 – VFX breakdown בסרט ג'ון קרטר רונים גנבר, שעבד כאמן אפקטים בסרט "ג'ון קרטר" (אולפני דיסני, 2012), יציג שלבים וקבצי-מקור מתהליך העבודה על הסרט, ויסביר על הפקת האפקטים ומלאכת הפוסט פרודקשן. הזדמנו |