מערכת טיקטסופט כרטיסים
מאפשרת הזמנת כרטיסים מראש עבור מנויי:
סינמטק ת"א,
סינמטק חולון,
סינמטק הרצליה
ובית גבריאל.
ניתן לבצע את ההזמנה באתרי הבית הרשמיים של ספק המנוי וגם באתר וואלה! שופס כרטיסים והכול תחת אותו שם משתמש וברישום אחד.
לקוח/ה יקר/ה ערכנו את ההסבר לפי שלבי תהליך ההזמנה באמצעות מנוי.
באפשרותך לצפות בהסבר עבור כל אחד מהשלבים ע"י הקלקה על אחד מהם,
לצפייה בכל ההסבר לחץ כאן.
לסגירת כל ההסבר לחץ כאן.
במידה ויש לך שאלה על תהליך ההזמנה, לחץ כאן לשירות לקוחות.
בחירת האירוע/סרט והמקום
יש לבחור את המיקום והאירוע/סרט המבוקשים, ולאחר מכן יש לבחור את המועד המבוקש.
שם ומיקום האולם מצוין לצד השעה.
הוספה והסרת מנוי מתהליך ההזמנה
לאחר בחירת האירוע/סרט והמקום יש להזין מתחת לקוביית הבחירה את מספר המנוי ותעודת הזהות (כולל ספרת ביקורת) הרשומה עבור המנוי שהונפק לך.
בסיום הזנת הפרטים יש להקליק על "הוסף".
פעולה זו יוצרת קשר עם קופות האתר בכדי לבדוק את זכאותך לשימוש במנוי עבור האירוע/סרט שבחרת.
יצירת הקשר וקבלת התשובה נמשכות מספר שניות בסופן תוצג מתחת לשדות ההזנה ההודעה שהתקבלה מקופות האתר.
באותו האופן, ניתן להוסיף עד 9 מנויים למימוש באותה ההזמנה.
הסרת מנוי: בכדי לנתק מנוי מרשימת המזמינים יש לבחור עבור אותו מנוי כמות של 0 כרטיסים.
בחירת כמות כרטיסים
ניתן לשנות עבור כל מנוי את כמות כרטיסים הרצויה בהתאם לסוג המנוי ולשלב בתהליך ההזמנה גם כרטיסים בתשלום.
בסה"כ ניתן להזמין עד 9 כרטיסים בהזמנה אחת.
סיכום בחירתך הכולל את סך הכרטיסים ופירוט העלות עבור ההזמנה מופיע בתחתית קוביית ההזמנה מעל כפתור "המשך".
למעבר למפת האולם ובחירת מקומות הישיבה יש להקליק על "המשך".
בדיקת מצב אולם
הקלקה על "המשך" לאחר בחירת האירוע/סרט, המיקום יוצרת קשר עם קופות האתר בכדי לקבל את תפוסת האולם העדכנית.
במידה והאירוע אינו מסומן, המערכת תציג את כמות המושבים שנותרו.
באירוע/סרט מסומן המערכת תציג את מפת האולם העדכנית ביותר של המושבים שנותרו פנויים.
במרכז המסך הבא שיוצג לאחר קבלת התשובה מקופות האתר ולפני המעבר למסך בחירת המושבים, יש לוודא שוב את כל פרטי ההזמנה כולל כמות הכרטיסים ולאשר ע"י סימון V במקום המתאים.
סימון המושבים
בחירת המקומות מבוצעת ע"י מיקום סמן העכבר על המושבים הרצויים + קליק.
המערכת מאפשרת לבחור מקומות ישיבה רצופים וממקמת את המושבים לבחירתך אך אינה מאפשרת להשאיר כיסא בודד או מספר כסאות אי-זוגי.
מיקומים בהם כמות המושבים ברצף קטנה מכמות הכרטיסים שבחרת, יוצגו כתפוסים.
טיפ: במידה ולא נותרו מושבים במיקום שברצונך לשבת, מומלץ לבדוק את מצב האולם לאחר בחירת כרטיס אחד בלבד.
שינוי פרטי ההזמנה לפני בחירת המקומות
במידה וברצונך להחליף מועדים או כמות כרטיסים או אירוע/סרט יש להקליק על "שינוי פרטי הזמנה נוכחית".
התחלת ההזמנה מחדש תמחק את כל התחברויות המנוי שביצעת בתהליך.
במידה וביצעת שינוי בקוביית ההזמנה יש להקליק שוב על "המשך" כדי לעדכן את שינויים שביצעת ולרענן את מפת אולם.
הזדהות
בכדי להשלים את ההזמנה יש להזדהות במערכת.
במידה וטרם נרשמת, תידרש להירשם למערכת פעם אחת בלבד.
שם המשתמש והסיסמא שבחרת ישמשו אותך בפניות הנוגעות להזמנות שביצעת, יאפשרו לך לשחזר פרטי ההזמנות שביצעת בארנק הכרטיסים ובנוסף יקצרו את התהליך בהזמנותיך הבאות ללא צורך בהזנת פרטים כגון שם ופרטי התקשרות שוב.
השלמת ההזמנה
לאחר השלמת פרטיך ואישור התקנון יש להמשיך למסך פרטי התשלום.
בכדי להשלים את ההזמנה יש להזין פרטי כרטיס אשראי.
במידה וסך הזמנתך הוא 0 ₪ כרטיס האשראי ישמש רק לצורך הפקת הכרטיסים שהזמנת בקופות האתר ולא לצורך חיוב.
במידה וסך הזמנתך הוא 0 ₪ ובידך כרטיס מנוי מגנטי המערכת תאפשר לך לבחור שלא להזין כרטיס אשראי ולהשלים את ההזמנה.
לסיום יש להקליק על "אישור".
אישור ההזמנה
לאחר הלחיצה על "אישור" לא ניתן לעצור את התהליך.
בתהליך אישור ההזמנה מתבצע חיבור לקופות האתר כדי להשלים ולהבטיח לך את מקומך.
טיפ: כדי להבטיח השלמת הזמנה תקינה יש להקפיד לא להקליק חזור/Back ולא לרענן את הדף עד לקבלת אישור עסקה.
עותק של אישור ההזמנה ישלח לדוא"ל שהזנת בהרשמתך.
חשוב לדעת: תיבת הדוא"ל ממנה מתקבל אישור ההזמנה אינה נבדקת. לבירור הזמנות ושאלות יש לפנות באמצעות ארנק הכרטיסים.
קבלת הכרטיסים
ניתן להפיק/לאסוף את הכרטיסים בקופות האתר אליו ביצעת את ההזמנה.
טיפ: במידה והאירוע/סרט שהזמנת מתקיים באולם מחוץ למתחם האתר אליו בוצעה ההזמנה לרוב יתאפשר איסוף כרטיסים גם באולם זה. מיקום האיסוף הסופי במקרה זה נקבע ומפורסם ע"י קופות האתר מספר ימים לפני מועד האירוע/סרט.
קבלת הכרטיסים תתאפשר בהצגת כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה או כרטיס מנוי מגנטי.
ניתן להפיק את הכרטיסים בקופות או בעמדות האוטומטיות במידה וקיימות במקום.
טיפול בהזמנות שהושלמו, בירורים ושאלות
ניתן לפנות לקופות האתר בכל שאלה הנוגעת להזמנה שביצעת באינטרנט.
טיפ: מומלץ לצפות בהזמנותיך באתר באמצעות ארנק הכרטיסים שלך, המאפשר טיפול בהזמנה באמצעות שירות Call Back שינתב את פנייתך בהתאם.
עותק של פנייתך באמצעות ארנק הכרטיסים מועבר באופן אוטומטי גם לקופות האתר המציע את הכרטיסים.
בנוסף כל הפניות מגיעות לצוות טיקטסופט כרטיסים למעקב עד השלמת הטיפול.
|